Spot-details

Spotter Bart-nega
Gespottet in Amsterdam, Netherlands
Datum 2008-01-22 17:26

Een lekkere belg in nederland... Het zal wel, maar deze GTC zag ik in de verte aan komen rijden richting de ondergrondse.... Dus heb ik daar even gezocht, en toen was het weer tijd voor garageterror met het boodschappenwagentje :D Op 1 foto nog te zien :P Aparte kleur, maar wel dik

Auto details

Höchstgeschwindigkeit 312 km/h
Beschleunigung 0-100 km/h 4.80 s
Ps 560 hp
Drehmoment 650 Nm @ 1500 rpm
Gewicht 2485 kg

Kommentare für diesen spot


  1. Profile pic
    NETHERLANDS Murcielago  -  um 19:41

    hebbik in knokke :P

    Antwort

  2. Profile pic
    Thomas  -  um 19:44

    paar weken terug gespot in Knokke:)

    Antwort

  3. Profile pic
    BRAZIL MF  -  um 19:50

    Lekkere kleur hooor!!!! :D

    Antwort

  4. Profile pic
    patrick  -  um 19:54

    belgen nemen wel vaker dikke wagens mee naar nederland thanks^O^ eergisteren nog een belgiesche 599 gtb foriano gezien:o

    Antwort

  5. Profile pic
    Robin.S  -  um 20:09

    Dat kenteken:P:P

    Antwort

  6. Profile pic
    KoenR  -  um 20:10

    Vaak zijn dit gewoon Nederlanders hoor

    Antwort

  7. Profile pic
    Laaurens_  -  um 21:23

    @ Patrick: Waar heb je die Belgische 599 gezien dan? Die is namelijk ook gespot bij mij in de buurt.

    Antwort

  8. Profile pic
    NETHERLANDS Maarten  -  um 23:08

    3e foto is mooi

    Antwort

  9. Profile pic
    BELGIUM Tom Da Man  -  um 23:20

    NOL=KONT. Zelf heb ik er ook maar 1, dus dat kenteken is zeker zinvol.

    Antwort

  10. Profile pic
    GijsSpierings  -  um 23:37

    Deze heb ik in Valkenswaard gespot, lekker kleurtje!

    Antwort

  11. Profile pic
    kevin rossewij  -  um 09:12

    egt mooie combo met die kleuren mooie

    Antwort

  12. Profile pic
    Russian Brabus  -  um 11:22

    Paar jaar terug zag in Moskou een Bentley GT met dezelfde kleur als deze GTC. Niet mooi.

    Antwort

  13. Profile pic
    patrick  -  um 16:41

    @laurens: in ede

    Antwort

  14. Profile pic
    patrick  -  um 16:42

    alleen op de snelweg dus kon geen foto's maken:'(

    Antwort

  15. Das ist nicht ok

Mehr Bentley Continental GTC Spots



Ähnliche news