Spot-details

Spotter Thizzle
Gespottet in Stellendam, Netherlands
Datum 2009-03-15 23:07

Niet de beste foto's, maar wel een mooie primeur voor Nederland. Zeven maal ZR1 op een trailer langs de snelweg ergens in Zeeland...

Auto details

Höchstgeschwindigkeit 330 km/h
Beschleunigung 0-100 km/h 3.70 s
Ps 647 hp
Drehmoment 823 Nm @ 3800 rpm
Gewicht 1528 kg

Kommentare für diesen spot


  1. Profile pic
    NETHERLANDS Arnoud en Jacco  -  um 11:02

    Hele mooie spot^O^

    Antwort

  2. Profile pic
    NETHERLANDS Dennis de Bruyn  -  um 11:37

    Jammer van de foto's maar dat geef je zelf al toe! Want dit soort foto's zijn we niet van jou gewend!!!

    Antwort

  3. Profile pic
    rallyfanaat  -  um 12:47

    staan al heel lang langs de A15 bij europoort... echt vet ik denk dat er wel 30 staan

    Antwort

  4. Profile pic
    NETHERLANDS MarkNauta.nl  -  um 13:52

    Leuke spot Thijs. Maar zoals Rallyfanaat al zegt, langs de A15 staan er inderdaad een heleboel. Echt rijen vol met Corvette's waarvan ook een groot aantal ZR1.

    Antwort

  5. Profile pic
    Koen  -  um 15:58

    Geeft maar weer aan hoe "exclusief" hij wel niet is die Corvette :r

    Antwort

  6. Profile pic
    GERMANY attackR  -  um 16:15

    wow! ^O^

    Antwort

  7. Profile pic
    dj  -  um 16:16

    vanuit de trein oid?

    Antwort

  8. Profile pic
    Thizzle  -  um 16:48

    @ dj: vanuit de auto...

    Antwort

  9. Profile pic
    c&j&l&a  -  um 16:52

    wow wat een dikke combo!^O^

    Antwort

  10. Profile pic
    NETHERLANDS Robin Veere  -  um 17:48

    Ergens in Zeeland, zal wel thv Vlissingen wezen dan.

    Antwort

  11. Profile pic
    maserati-mark  -  um 17:50

    combo!!

    Antwort

  12. Profile pic
    maserati-mark  -  um 17:50

    combo!!

    Antwort

  13. Profile pic
    Laurens Jobse  -  um 18:12

    Deze trailer kwam mij afgelopen vrijdag tegemoet op de weg van de Zeelandbrug naar Zierikzee!

    Antwort

  14. Profile pic
    Lumowe  -  um 18:44

    Snap de reactie van onze vriend "Koen" niet.. exclusiviteit is het probleem niet echt, er zijn dik 1000 minder C6 Z06'en gespot dan dat er F430's gespot zijn.. Daarbij komend het feit dat de C6 Z06 een dikke ton goedkoper is dan de F430. Kwaliteit zal verschillen, prijs/fun in verhouding tot kwaliteit zal zeker niet onder doen voor de F430 of een andere duurdere sportwagen.

    Antwort

  15. Profile pic
    NETHERLANDS CarspotterJeroen  -  um 19:02

    de laatste foto ziet er erg eng uit :tong:

    Antwort

  16. Profile pic
    NETHERLANDS Fiorano  -  um 17:36

    @Robin Veere:
    Ter hoogte van de Zeelandbrug ;) Habraken is een vishandel die daar vlakbij zit.

    Antwort

  17. Profile pic
    DJD  -  um 14:07

    @koen: Je kunt van bijna elke auto een trailert vol krijgen, dat zegt niets over exclusiviteit van de auto... De trailer had net zo goed vol kunnen staan met Zonda's...

    Antwort

  18. Profile pic
    NETHERLANDS rolf  -  um 19:14

    oei met een lesvrachtwagen corvettes vervoeren, je leert het wel gelijk

    Antwort

  19. Profile pic
    Tommy-N  -  um 17:46

    die zijn naar het oostblok verdwene:P^O^

    Antwort

  20. Profile pic
    NETHERLANDS JJoost  -  um 19:15

    @rolf

    Lutsert, L staat in dit geval niet voor lesauto.

    Antwort

  21. Profile pic
    ROMANIA Flavius  -  um 10:40

    Zeeland? Zeelandbrug? Haha, dit is gewoon in Zuid-Holland nabij het eiland Goeree-Overflakkee in het Industriegebied van Stellendam. Toevallig stond ik daar namelijk te tanken, en zag ik deze vrachtwagen daar staan. En die brug is dus niet de Zeelandburg, maar gewoon een dam.

    Antwort

  22. Profile pic
    NETHERLANDS Rene95  -  um 16:29

    @ rallyfanaat klopt T.h.v Rozenburg ik woon er vlakbij:)

    Antwort

  23. Profile pic
    jarnolol  -  um 18:21

    ultra combo

    Antwort

  24. Profile pic
    ALBANIA fena  -  um 15:00

    welke r1 spot je nou haha

    Antwort

  25. Profile pic
    ALBANIA fena  -  um 15:00

    zr1 srry

    Antwort

  26. Profile pic
    BELGIUM Glenn  -  um 09:28

    8)7 Stellendam ligt gewoon in Zuid-Holland
    hoor weet niet wat jullie denke
    :bier:

    Antwort

  27. Profile pic
    NETHERLANDS toby  -  um 20:46

    Hmm, hoe hard rijdt die wel niet door de bocht op de laatste foto 8)7

    Eng hoor, zou zonde zijn als er wat met deze auto's gebeurd..

    Maar goed, nice spot ^O^

    Antwort

  28. Profile pic
    Jesse-NoordwijkSpot  -  um 02:11

    Ach, die foto's, wat maakt het uit, dit is ten 1e al dik upload-waardig. :evil:

    Antwort

  29. Profile pic
    KEVV  -  um 20:47

    @Fiorano en Robin Veere
    Nee, dit is ter hoogte van de Haringvlietsluizen. Stellendam ligt trouwens gewoon in Zuid-Holland.;) Ik woon hier vlakbij!:)

    Antwort

  30. Profile pic
    KEVV  -  um 17:18

    Wel keihard balen dat ik deze niet heb gezien, zo dicht bij huis!:o

    Antwort

  31. Das ist nicht ok

Mehr Chevrolet Corvette C6 ZR1 Spots



Ähnliche news